משרות בכירות

דרושים בכירים למגוון משרות

בכל רגע נתון ישנם אלפי מחפשי עבודה שעוקבים אחרי כל משרה שמתפרסמת. הצורך לעבוד ולהרוויח כסף הוא משהו שקיים כבר מששת ימי בראשית אז קולל האדם "בזעת אפך תאכל לחם". ולכן, במרבית המקרים חברות אשר מחפשות עובדים מוצאות יחסית בקלות וללא הרבה מאמץ. אולם, ישנם תחומים מסוימים בהם מציאת עובדים נחשבת לקשה יותר מסיבות שונות. לדוגמא, כאשר מדובר על חברה אליה דרושים בכירים, ולא עובדים זוטרים, מלאכת מציאת עובדים המתאימים לדרישות המשרה תהיה כנראה קשה הרבה יותר. במקרים כאלה חברות ההשמה הרגילות אשר בדרך כלל עובדות באמצעות הפצצה של המעסיקים עם קורות חיים ומועמדים, לא באמת יספקו את הסחורה. אז מה כן ניתן לעשות בשביל למצוא עובדים למשרות בכירות?

EZJOBS – חברת השמה עם שיטה ייחודית

חברות המחפשות עובדים למשרות בכירות או אפילו עובדים רגילים אך בתחומים הדורשים הרבה ידע מהעובדים, נדרשים לעבור תהליך ארוך עבור מציאת כל עובד. לעיתים, מתקבלת כמות עצומה של קורות חיים, אשר הסינון שלהם עד למציאת העובד המתאים יכולה לקחת לא מעט זמן ומשאבים. ולכן, במקרה כזה כדאי לפנות אל EZJOBS אשר מתמחה בכל הנושא של השמת בכירים כספים או עובדים במשרות כמו אנליסטים, כלכלנים, עובדי הייטק וכדומה, אשר מציאת עובדים בהם מסובכת הרבה יותר. השיטה של EZJOBS שונה משאר חברות ההשמה – היא אינה מעבירה כל מועמד אל המעסיקים, אלא בודקת כל אחד ומעבירה אותו שורת בדיקות וסינונים עד שהיא בטוחה שהוא יכולה להתאים בצורה מושלמת לעבודה במשרה המדוברת – מה שחוסך לחברות לא מעט זמן של סינונים שהם נדרשים לבצע בעצמם אצל חברות השמה אחרות.

מהו סוד ההצלחה של EZJOBS?

סוד ההצלחה שלנו נעוץ בעובדה כי מקימי החברה ועובדיה הם אנשים המגיעים מהתחומים בהם היא עוסקת, כך שהם יכולים לבצע את סינון העובדים בצורה הטובה ביותר כאילו הם מקבלים אליהם את העובדים לעבודה. הידע והניסיון הזה הוביל לכך שלמעלה מ – 95 אחוזים (!!!) מהמועמדים שהחברה שולחת למעסיקים מתגלים כהתאמה מושלמת ומתחילים לעבוד אצל החברה אליה הם נשלחו.

מה היה לנו

3/5 - (5 votes)

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן