הנהלת חשבונות

דרושים הנהלת חשבונות ללא ניסיון

לא כל סטודנט אשר מסיים את חוק לימודיו במוסד הלימודים, זוכה להצלחה בתחום שאותו הוא למד. במקרים רבים מה שקורה בסופו של דבר הם חודשים ארוכים של שליחת קורות חיים, ראיונות, ולא מעט אכזבות ועוגמת נפש. אין ספק כי כאשר מדובר על אנשים שנכנסים זה עתה לשוק העבודה, והם אינם בעלי ניסיון בתחום בו הם רוצים להתקבל לעבוד, יש צורך בהתאזרות בלא מעט סבלנות, והבנה כי מציאת העבודה הראשונה היא אף פעם לא משהו קל. גם במקצוע כמו הנהלת חשבונות מציאה של משרה ראשונה יכולה לקחת זמן, אך בסופו של דבר דרושים הנהלת חשבונות ללא ניסיון עבור לא מעט חברות, כך שניתן למצוא משרה טובה עם קצת סבלנות ועקשנות.

מה תעשה חברה שמחפשת מנהל חשבונות?

פרסום של מודעות בעיתונים וברשת בנוסח של דרושה מנהלת חשבונות לעבודה בחברה X, לא תמיד מביא לחברה את העובדים שאותם היא מחפשת. אם החברה תשקיע זמן רב במיון וסינון של מועמדים, ותעביר את כולם ראיון ובדיקות נדרשות, היא בסופו של דבר תמצא את עצמה משקיעה מאמצים עצומים עבור מציאת עובד אחד. ולכן, כדאי מאוד לפנות אל חברה השמה, שתדאג בעצמה לכל עבודת המיון והסינון של המועמדים, כך שלכל משרה אליה החברה מחפשת עובד כמו משרת מנהל חשבונות או כל משרה אחרת, יתקבלו קורות החיים אך ורק המועמדים המתאימים ביותר.

איזה חברה מבצעת את העבודה הזאת עבור המעסיקים?

כמובן שלא כל חברת השמה מתעסקת גם עם מיון וסינון המועמדים שמבקשים לחפש עבודה דרכה. חברת השמה שכן מבצעת את זה היא EZJOBS, אשר שמה דגש על התאמת המועמד למשרה, בכדי לחסוך למעסיקים (וגם למחפשי עבודה) זמן רב של ניסיונות במציאת עובד מתאים. העבודה מול EZJOBS מאפשרת לחברות שלא להתעסק עם מיון מבקשי עבודה וקריאת קורות חיים מרובים, אלא לקבל לידיהם אך ורק את המועמדים שיוכלו להתאים למשרה בצורה מושלמת. ואכן, אחוזי ההצלחה הגבוהים בהתאמת עובדים למשרות של EZJOBS מוכיחים כי השיטה פועלת כמצופה וחוסכת למעסיקים זמן ומאמצים מיותרים.

מה היה לנו

0.8/5 - (3669 votes)

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן