דרושים מנהלים בכירים

דרושים מנהלים בכירים לעבודה

גיוס עובדים הוא ללא ספק אחד הדברים שחברות לא אוהבות להתעסק איתם. מדובר לא פעם על תהליך ארוך ומתיש הכולל קריאה של כמויות אדירות של קורות חיים שנשלחו על ידי מועמדים, שחלקם שלחו את קורות החיים שלהם אף על פי שהם יודעים שאינם עומדים בדרישות המשרה הבסיסיות. כאשר מדובר על משרות בכירות יותר כמו חברה אליה דרושים מנהלים בכירים לצורך עבודה בחברה, העבודה יכולה להיות קשה אף יותר. מטבע הדברים עבור משרה כזאת נדרש לא מעט ידע וניסיון, ומרבית האנשים לא יכולים באמת להתאים לאיוש המשרה. ישנן בשוק לא מעט חברות השמה העוסקות בתיווך בין מחפשי עבודה לחברות הזקוקות לעובדים, והן מסייעות במציאת עובדים לחברות בכל גווני השוק.

למה EZJOBS היא הכתובת הנכונה כאשר מדובר על משרות בכירות?

חברת ההשמה EZJOBS איננה חברה כמו שאר החברות. רוב החברות העוסקות בתחום ההשמה, פועלות בדרך כלל בשיטת "מצליח". הן מקבלות פניות מאלפי מחפשי עבודה בתחומים שונים, ומעבירות את קורות החיים אל המעסיקים המחפשים עובדים באותו התחום. אולם, כאשר מדובר על חברה המחפשת עובד למשרה בכירה כמו חברה אליה דרוש CFO או מנהל בכיר, שליחה של קורות חיים מרובים לא תועיל דבר, משום שלמשרה ישנן דרישות סף רבות. ולכן, פנייה אל חברת EZJOBS יכולה להיות הפתרון המתאים, משום שהחברה פועלת בשיטה הדוגלת בהגשת המועמדים המתאימים בלבד עבור כל משרה ומשרה.

איך החברה יודעת איזה עובד מתאים עבור כל משרה?

בשביל ש – EZJOBS תדע עבור כל עובד מהי המשרה המתאימה ביותר עבורו, כך שהמעסיקים יוכלו לקבל אליהם את קורות החיים אך ורק של העובדים הרלוונטיים ביותר, היא מעבירה כל מועמד בדיקות שמתבצעות על ידי אנשי מקצוע בעלי רקע באותו התחום, בכדי לוודא שמדובר אכן על מועמד איכותי המתאים לאיוש של אותה המשרה. העובדה הזאת גורמת לחברות רבות להבין כי עבודה עם EZJOBS יכולה לחסוך להם זמן וכסף רב, ולסייע להם למצוא את העובדים המתאימים ביותר עבור כל משרה אליה הם מחפשים עובד בקלות ובמהירות.

מה היה לנו

5/5 - (10 votes)

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן