דרושים רואי חשבון

דרושים רואי חשבון למשרות שונות

כל מי שמכיר קצת את תחום הגיוס וההשמה של עובדים בחברות השונות, יודע עד כמה מדובר על תחום מורכב. במבט ראשון אולי נראה שיש פה בסך הכול עבודה של התאמה בין דרישות בסיס של משרה לבין מועמדים, אך האמת היא מורכבת הרבה יותר. כל אדם הוא מכלול של כישורים ורמות שונות של ידע בתחומים שונים, והתאמה נכונה של משרה מסוימת לאדם היא משהו מסובך למדי. כאשר חברות מחפשות עובדים, הן פונות בדרך כלל לחברות השמה, בבקשה שיסייעו להם למצוא עובדים למשרות אותן הן צריכות לאייש. אך במקרים בהם דרושים רואי חשבון או עובדים במקצועות אחרים הדורשים ידע לא מעט וניסיון רלוונטי, יש צורך בחברת השמה שיודעת גם לתת ערך מוסף של התאמה המועמד למשרה.

כיצד למצוא אנשי מקצוע מעולים עבור החברה שלי?

מעסיקים רבים כבר למדו כי פרסום של מודעת דרוש מנהל חשבונות בעיתונים או באתרי האינטרנט הוא לא תמיד מה שמניב את התוצאה הרצויה. מה שקורה בדרך כלל הוא הצפה של פניות של אנשים שמשום מה רואים את עצמם מתאימים למשרה, למרות שהם לא באמת עומדים בכל דרישות הבסיס. גם בין אלו שעומדים בדרישות הבסיס, לא תמיד ההתאמה של העובד למשרה מספקת, והחברה בוחרת שלא להעסיק אותו. כל התהליך הזה נמשך לא מעט זמן שמתבזבז לשווא, ולכן יותר ויותר חברות בוחרות לשכור את שירותיה של EZJOBS המספקת שירותי השמה לחברות, תוך הקפדה על סינון המועמדים, והגשת מועמדים רלוונטיים ומתאימים בלבד עבור אותה המשרה.

כיצד עובדת השיטה של EZJOBS?

שיטת ההשמה של EZJOBS היא שיטה שהוכיחה את עצמה והביאה יותר מ – 95 אחוזי הצלחה בהתאמה של מועמדים למשרות אליהם המעסיקים מחפשים עובדים. השיטה של EZJOBS מתחילה בתהליך בקרה וסינון של המועמדים, כאשר בין שלל האנשים המגישים את קורות החיים שלהם לחברה, רק אלו שעברו את הסינונים הרלוונטיים, מועברים לראיון אצל המעסיקים. השיטה הזאת חוסכת למעסיקים זמן רב ומאפשרת להם להתמקד אך ורק במועמדים שמתאימים למשרה אליה הם מחפשים עובד, ולא לבזבז את זמנם על סינון מועמדים וקריאת קורות חיים.

דרגו את המידע

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן