טבלת שכר לכלכלן

טבלת שכר כלכלן

זה לא סוד שיש אצל אנשים סקרנות טבעית לדעת כמה כסף כל אחד מהחברים או המשפחה המורחבת שלו מרוויח בחודש. בדרך כלל, מרבית האנשים לא אוהבים לפרסם את סכום הכסף שהם מכניסים בחודש, והמידע הזה נשאר נסתר מעיניים זרות לנצח. אמנם, כיום ניתן למצוא ברשת לא מעט מידע לגבי גובה השכר הממוצע בתפקידים שונים, ועל פי זה לשער בצורה כזאת או אחרת את סכום הכסף שאותו עובד מרוויח. המידע מגיע בדרך כלל בטבלה אשר מחולקת לעמודות, בכדי שיהיה ניתן לעשות את ההפרדה לפי שנות הוותק והניסיון של העובד. בין היתר ניתן למצוא ברשת טבלת שכר כלכלן אשר מפרטת את ממוצע השכר לעבודה ככלכלן בחברות בארץ.

מהו השכר הממוצע של כלכלן?

טבלת שכר כלכלן משתנה גם היא כמובן על פי שנות הניסיון שלו והשנים בו הוא נמצא באותה העבודה. על פי הנתונים כלכלן מתחיל מרוויח בממוצע שכר של כ – 8 עד 12 אלף שקלים לחודש, כלכלן עם ניסיון של שלוש עד חמש שנים מרוויח כבר בין 12 ל – 16 אלף שקלים, וכמובן כלכלן בכיר שמרוויח 16 ואף 20 אלף שקל ויותר כתלות בגודלו של מקום העבודה ותנאי השכר באותו המקום. ניתן גם להתקדם לתפקיד של מנהל מחלקה כלכלית שם השכר יהיה כבר גבוה יותר בצורה משמעותית ויכול גם להגיע ל – 30 אלף ₪ ויותר.

האם קשה למצוא עבודה ככלכלן?

עבודה ככלכלן היא לא עבודה בניקוי רצפות או שטיפת כלים, אלא משהו שמצריך ידע ולימודים לא קלים. אם עברתם את הלימודים בהצלחה ואתם כרגע בשלב של חיפוש עבודה, כדאי שתדעו שחברות השמה יכולות לסייע במציאת עבודה בזכות העובדה שהם מחזיקות בקשרים טובים עם החברות המובילות בשוק. אמנם, חברה כמו EZJOBS מעניקה למעסיקים ערך מוסף בדמות בדיקת המועמדים וסינון כאלה שאינם עומדים בדרישות, מה שמאפשר לחברות לחסוך זמן ומשאבים הכרוכים בחיפוש אחר מועמדים, ומסייע גם למחפש העבודה כך שבמידה ועבר את הסינונים הוא יוכל למצוא בקלות מקום עבודה שיסכים וירצה לקבל אותם למשרה.

מה היה לנו

4.7/5 - (7 votes)

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן